شناسهٔ خبر: 128997 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان

اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با معرفی نفرات و تیم‌های برتر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور اعضای کمیته ورزش و نمایندگان تیم‌های ورزشی این اداره‌کل برگزار شد.  

در این مراسم از نفرات برتر و تیم‌های برنده در مسابقات با اهدای کاپ، مدال و جوایز تقدیر بعمل آمد.  

مسابقات ورزشی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر توسط کمیته ورزش این اداره‌کل در ۹ رشته ورزشی برای بانوان و آقایان تدارک دیده شد، که اجرای مسابقات براساس برنامه زمان‌بندی با مشارکت ۳۳۸ نفر از کارکنان ( ۲۳۵ نفر آقایان و ۱۰۳ نفر بانوان) تا اسفندماه سالجاری ادامه یافت.  

این دوره از مسابقات رشته‌های ورزشی فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج، آمادگی جسمانی، دارت، طناب‌کشی، بدمینتون و شنا را به خود اختصاص داده بود.  

بهزاد شاهسوندی رئیس کمیته ورزش اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از تمامی کارکنان ورزشکار و کادر اجرایی و فنی این سری از مسابقات، چنین تلاش‌هایی را مایه خرسندی دانست و ابراز امیدواری کرد تا در فرصت‌های آتی نیز همچون این مسابقات شاهد رقابت‌های دلگرم کننده و مستمری در این عرصه باشیم.